تاریخ انتشار: ۱۴:۴۶ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

اجرای طرح نور در بوشهر | ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن مسدود شد

بنا بر اعلام رئیس پلیس استان بوشهر ۸۴ صفحه اینستاگرامی مروج ابتذال و هنجارشکن غیراخلاقی در راستای اجرایی شدن طرح نور مسدود و پاکسازی شد.

اینستاگرام

پرویداد۲۴ تسنیم نوشت: سردار حیدر سوسنی با اشاره به اجرایی شدن طرح نور و مقابله با هنجارشکن اظهار داشت: در یک هفته اخیر همزمان با اجرایی کردن طرح نور و با هدف سالم‌سازی فضای مجازی، در پایش شبانه‌روزی افسران سایبری پلیس فتا استان، بیش از ۸۴ تارنمای حاوی محتویات مجرمانه غیراخلاقی و مبتذل مسدود شد.

وی با بیان اینکه تارنمای یادشده دنبال کننده بالایی داشت، گفت: پس از استخراج محتوای این صفحات اینستاگرامی، برحسب کیفیت جرائم ارتکابی با هماهنگی قضایی، اقدام متناسب قانونی در این خصوص انجام شد.


بیشتر بخوانید: حمایت سردار رادان از طرح نور | با قوت ادامه پیدا می‌کند

طرح نور در اینستاگرام هم اجرا شد!

اطلاعیه فراجا: طرح نور هوشمندسازی می‌شود | به دنبال پرونده سازی برای زنان نیستیم


فرمانده انتظامی استان بوشهر از حذف تمامی محتوا‌های مجرمانه هنجارشکن این صفحات اینستاگرامی خبر داد و خاطرنشان کرد: در این راستا تعدادی از ادمین این صفحات که در یکسال اخیر توسط پلیس به آن‌ها برای رعایت قانون و حفظ هنجار‌های اخلاقی جامعه تذکر داده شده، ولی عملکرد مجرمانه آن‌ها در فضای مجازی همچنان استمرار داشت، ضمن مسدودسازی این صفحات اینستاگرامی، برای برخورد و تصمیم‌گیری قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سوسنی با تأکید بر احترام به مطالبات و دغدغه‌های مردم به‌خصوص خانواده‌ها در سالم‌سازی فضای مجازی برای حضور فرزندانشان در این حوزه بیان کرد: شناسایی و برخورد قانونی بازدارنده با شبکه‌های سازمان یافته و مجرمان که به‌صورت هدفمند اقدام به اعمال هنجارشکنانه یا انتشار محتوا‌های مبتذل در فضای مجازی می‌کنند در اولویت مأموریت پلیس فتا با همکاری مراجع قضایی استان قرار دارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان